پروفایل نویسنده

مشاهده قالب های وبلاگ

چت روم شکلاتی

انجمن تفریحی سرگرمی

طراح قالب : آی تم

هیس چت



من راه های دور را

 

هر روز...

 

با خیال تو نزدیک می کنم!

 

ای هر محال زندگی ام با تو ممکن

 

ای آشنا ی هرروز با غربتم عجین

 

من...

 

دوست دارمت

 

چه بخواهی...!

 

چه نخواهی...!

 



نظرات شما عزیزان:

ایلیا
ساعت9:45---5 دی 1392
سلام صاحب کلبه وبلاگت با حاله من می خوام یه سایت مشترک بسازم به ده وبیست نفردیگه ام گفتم اگه می خوایی تو هم با ما شریک شی
یا بهم اس مس شو بده یا ایمیل بده
09137922159
ali-119@mailfa.com
امیدوارم سوءتفاهمی برات پیش نیاد وبه جمع ما اضافه شی باشهههههه
خداحافظ عزیزم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 9 دی 1392 18:5 |- lover -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



Aytem.ir