پروفایل نویسنده

مشاهده قالب های وبلاگ

چت روم شکلاتی

انجمن تفریحی سرگرمی

طراح قالب : آی تم

هیس چت



 

عاشق کسی است که تشخیص دهد :

 

اندوه پنهان شده در لبخندت را

 

عشق پنهان شده در عصبانیتت را

 

معنای حقیقی در سکوتت را



نظرات شما عزیزان:

ایلیا
ساعت16:10---15 آذر 1392
سلام غزال خانوم ممنون که به وبلاگ من سر زدی یه چیز رومی دونستی

من به اسم غزل غزال وغزاله خیلی

علا قه داشتم ومی خواستم اسم خاهرمو یکی از اینا بزارم ولی پدر مادرم این اسمو نذاشتن حالا من می خوام اگه

زن گرفتمو دختر دار شدم اسمشو یکی از این اسما بذارم به اسمت افتخار کن جون منو خیلی خوش حال کرد حالا نه من بلکه خیلی یارو....... به وبلاگ منم بیا
پاسخ:مرسی اتفاقا عشقمم اسممو خیلی دوس داره . چشم حتما


negar
ساعت5:29---14 آذر 1392
سلوم عزیزم.وبت عالیه.لینکت کردم لینکم کن.میسسی

سونیا
ساعت22:56---11 آذر 1392
لینکیدمت گلم توام بلینک.ممنونم.بوس
پاسخ:مرسی عزیزم . چشم حتما


بوسه ـــــی یخی
ساعت13:09---10 آذر 1392
وبلاگ زیبایی داری...

مطالبت جالبه

خیلی خوشم اومد

موفق باشی
پاسخ:مرسییییییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 10 آذر 1392 12:29 |- lover -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



Aytem.ir